Kako iskoristiti LinkedIn i pronaći posao po mjeri?
Kako iskoristiti LinkedIn i pronaći posao po mjeri?

Tvoja mreža su ljudi koji ti žele pomoći i ti želiš pomoći njima, a to je stvarno moćno.
Reid Hoffman (suosnivač LinkedIna)

Tražiš li posao ili imaš vlastiti – LinkedIn je mjesto na kojem trebaš biti. Ova brzorastuća društvena mreža sve je popularnija i među poslodavcima u Hrvatskoj. Nerijetko je koriste za pronalazak ili provjeru idealnog kandidata. U sljedećim odlomcima saznaj kako se umrežiti i napraviti dobar profil na LinkedInu.

Što je LinkedIn?

LinkedIn je najveća svjetska online platforma za profesionalno umrežavanje. Osnovana je 2002. godine i dugo je bila mjesto za online životopise. Godine 2016. kupuje je Microsoft i postaje prava društvena mreža. Jedna je od najutjecajnijih društvenih mreža s više od 700 milijuna korisnika, a u Hrvatskoj je otvoreno više od pola milijuna profila. U prijevodu, 30% radne populacije u našoj zemlji je na LinkedInu. Možemo reći kako je ova društvena mreža zaista mjesto na kojem želiš biti ako tražiš posao.

U ovom članku predstavit ćemo nekoliko savjeta kako koristiti LinkedIn profil za osobni i profesionalni uspjeh. Krenimo!

3 koraka do uspješnog LinkedIn profila

1. Ispuni svoj LinkedIn profil

Tvoj profil predstavlja tebe i tvoj osobni brend. Ako ga postaviš na javno, što je i preporuka, svi korisnici LinkedIna mogu ga vidjeti.

Profil treba biti potpuno ispunjen, takvi profili prikazuju se više od onih koji su nedovršeni. Uspješan profil sadrži:

  • KVALITETNU PROFILNU I NASLOVNU FOTOGRAFIJU – Fotografija je prvo što ljudi vide kada dođu na tvoj profil, na temelju toga (koliko god to subjektivno bilo) odlučuju jeste li profesionalni ili ne. Naslovna (cover) fotografija treba biti u skladu s tvojim osobnim brendom. Dobro je da sadrži nešto što je aktualno za tebe; što trenutno radiš, nudiš, pišeš itd.
  • KLJUČNE RIJEČI (HEADLINE) – u ovom dijelu napiši industriju u kojoj radiš ili želiš raditi te svoje zanimanje. Npr. ako radiš ili tražiš posao u marketingu možeš napisati marketing specialist, digital marketing, personal branding.
  • SAŽETAK (ABOUT YOU) – iskoristi ovaj dio profila i ispričaj svoju priču! Napiši što radiš, što si radio/la i kako je izgledao tvoj profesionalni put. Ne zaboraviti koristiti ključne riječi ( primjer s marketingom).
  • RADNO ISKUSTVO – napiši prošla radna iskustva, od najranijeg do najkasnijeg. Najveća greška koju većina u ovom dijelu napravi je što samo navedu radno mjesto bez prikladnog opisa posla. U nekoliko,1-3, rečenica napiši što si radio/la na određenoj poziciji i koje si rezultate postigao/la.

Osim navedenog, ispuni ostatak profila (obrazovanje, tečajevi, certifikati itd.).

2. Poveži se, angažiraj i objavljuj!

LinkedIn je društvena mreža. Poveži se s ljudima i organizacijama u svojoj industriji! Uključi se u LinkedIn grupe koje mogu biti vrijedan izvor informacija, ideja i podrške. Pripazi na pravila ponašanja grupa koje nerijetko kažnjavaju pretjeranu samopromociju! Umrežavanjem s drugima lakše ćeš pronaći željene oglase, a LinkedIn će ti automatski slati prijedloge za posao na koji se možeš prijaviti. Zamoli kontakte, posebno kolege i poslodavce, da ti napišu preporuke. Zamoli ih da istaknu određene vještine i postignuća koja su ih oduševila kod tebe umjesto općih komentara poput “Bio je dobar kolega.” Isto možeš učiniti i ti.

Osim razgovora s kontaktima, angažiraj se i objavljuj sadržaj. Uspjeh na LinkedInu ovisi o tvojoj dobroj reputaciji. U svakom trenutku komuniciraj profesionalno i ne objavljuj ništa što nije relevantno za industriju unutar koje djeluješ. LinkedIn nije Facebook, iako ga korisnici ponekad tako shvaćaju.

LinkedIn još uvijek ima najbrže rastući organski rast objava. U prijevodu, ako će te negdje primijetiti onda je to na LinkedInu! Iskoristi priliku i objavljuj koristan i informativan sadržaj za svoju mrežu. Objavljuj članke, recentna istraživanja ili pokreni razgovor o aktualnom problemu ( npr. traženje posla).

Kako stvoriti zanimljivi sadržaj i privući pažnju? Jedinstvenog odgovora nema.
Objavljuj, objavljuj i objavljuj. Prati svoje objave i vrlo brzo ćeš saznati koja vrsta sadržaja je čitana, a koja ne.

3. Pronađi nove mogućnosti

Ako tražiš posao, na svom profilu uključi opciju “open to work”. Ispod dijela o tebi (about), nalazi se dio profila (featured) gdje možeš priložiti svoj CV. Ovo je važno kako bi budući poslodavci mogli pogledati jesi li ti prava osoba koju traže.

Na LinkedInu možeš pregledavati oglase za posao i prijaviti se prilaganjem svog profila. Osim traženja oglasa, koristi se i kao alat za istraživanje. Pogledaj profil budućih poslodavaca i organizacija gdje želiš raditi i saznaj više o njihovoj poslovnoj kulturi. Premium račun ti omogućuje još učinkovitije traženje oglasa za posao koji odgovaraju tvojim željama i vještinama. Međutim, osnovni korisnički račun je sasvim dovoljan ako ga koristiš za traženje posla – nudi pretraživanje i prijavu na oglase te umrežavanje s potencijalnim suradnicima.

LinkedIn je sve popularniji među poslodavcima u Hrvatskoj. Neovisno o tome je li riječ o širenju tima ili predstavljanju brenda – LinkedIn je mjesto za ostvarenje profesionalnih ciljeva. Ovisno o tome koristiš li ga na pravilan način, LinkedIn ti može otvoriti nova vrata. Napravi svoj korisnički račun, uredi profil i uključi se u razgovor! Nikad ne znaš tko gleda!

Želiš li biti naš prijatelj na LinkedInu, pronađi nas i zajedno razmjenjujmo iskustva.

__________________________________________________________________________________________________________________________

Za više informacija o nadolazećim edukacijama, prati nas na webu i društvenim mrežama.

Podijeli
Preuzmi besplatni e-book
Prijavom na newsletter, dobivaš besplatni e-book.
Redovito ti stižu i korisni savjeti za osobni razvoj.

Sve informacije vezane uz zaštitu osobnih podataka možeš saznati ovdje.
Ime:
Prezime:
Email:
Kontaktiraj nas
Kontakt telefon: +385 91 525 6511
Ime:
Prezime:
Email:
Poruka:
Plaćanje
SVJETSKI SAVEZ MLADIH JUGOISTOČNA EUROPA

Davora Zbiljskog 28, 10 000 Zagreb

Ured: Vlaška 31, 10 000 Zagreb

OIB: 50632350819


Plaćanje možeš izvršiti na račun:
IBAN: HR0923400091511095361

Ili skeniraj barkod i unesi iznos:
QR code
Fiksni tečaj konverzije: 1€ = 7,53450kn
Dizajn i izrada
Regulus
Inkubator izvrsnosti. Sva prava pridržana 2022.