Uvjeti korištenja putem internet trgovine INKUBATOR IZVRSNOSTI
Informacije o trgovačkom društvu
Inkubator izvrsnosti društvo s ograničenom odgovornošću za usluge
Vodnikova ulica 5
10000 Zagreb
E-mail web trgovine: [email protected]
Tel: +385 91 525 6511
PRIVREDNA BANKA ZAGREB, Intesa Sanpaolo Group
IBAN: HR0423400091111246707
Društvo upisano u registar Trgovačkog suda u Zagrebu
MBS 081517112
OIB/PDV ID HR34881980676
Temeljni kapital društva: 2.500,00 EUR / 18.835,00 kuna
Osoba ovlaštena za zastupanje: direktor Hrvoje Vargić, Zagreb, Ulica Davora Zbiljskog 28, OIB: 44516600750
Korisnik je osoba koja koristi web stranicu www.izvrsnost.hr isto kao i svaki kupac i posjetitelj web stranice www.izvsnost.hr.
Potrošač, u svojstvu kupca, sklapa ugovor o kupoprodaji s društvom Inkubator izvrsnosti d.o.o., Vodnikova ulica 5, 10000 Zagreb, OIB: 34881980676 (dalje u tekstu: Prodavatelj), u svojstvu prodavatelja.
Pravne osobe kao kupci podliježu primjeni Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini, te se na njih ne primjenjuje Zakon o zaštiti potrošača.
Na pravne osobe kao kupce ne odnose se odjeljci ovih Uvjeta korištenja o materijalnim nedostatcima proizvoda, reklamaciji i pravu na jednostrani raskid. U navedenim slučajevima primjenjuju se relevantne odredbe Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini. Prodavatelj može prema svome izboru pravnoj osobi omogućiti u svakom konkretnom slučaju prava koja ima kupac koji je potrošač.
Sklapanje ugovora o kupoprodaji putem web stranice www.izvrsnost.hr regulirano je u skladu sa zakonskim odredbama uzimajući u obzir naročito načela i odredbe direktiva i uredaba Europske unije. Sklapanje ugovora putem web stranice www.izvrsnost.hr predstavlja sklapanje ugovora na daljinu.
Ovi Uvjeti korištenja predstavljaju i predugovornu obavijest na način kako je ista regulirana Zakonom o zaštiti potrošača.
Sredstva daljinske komunikacije jesu sva sredstva koja se bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača mogu koristiti za sklapanje ugovora na daljinu, kao što je internet i elektronička pošta.
Značenje izraza navedenih u ovim Uvjetima korištenja
Opće odredbe Uvjeta korištenja
Web trgovina – sklapanje i raskid ugovora o prodaji
Cijena usluga i način plaćanja
Plaćanje
Plaćanje karticom omogućeno je svim MasterCard, VISA, i American Express karticama, bez obzira na banku izdavatelja.
Plaćanje karticom na rate omogućeno je za sljedeće usluge: edukacije, treninge i webinare (uživo i online praćenje), i to za sljedeće kartice:
Master Card
VISA
American Express
Ukoliko Kupac odabere Pretplatu usluga, omogućeno je plaćanje sljedećim karticama:
Master Card
VISA
American Express
Kupcu koji odabere Pretplatu usluga račun će se automatski teretiti svaki mjesec, odnosno jednom godišnje, ovisno o tome odabere li mjesečnu ili godišnju pretplatu, za iznos pretplate dok god Kupac ne prekine pretplatu.
Prilikom plaćanja karticom autorizacija se obavlja automatski. Prodavatelj će snositi sve manipulativne troškove autorizacije kartice.
Prilikom plaćanja karticom Kupca, njegove podatke štiti sustav STRIPE payment gateway.
Kupac jamči kako su sve pojedinosti koje je predao u svrhu svoje narudžbe ispravne, te kako je kartica kojom vrši uplatu njegovo vlasništvo.
Kupoprodajni ugovor je sklopljen u trenutku primitka plaćanja.
Sva se plaćanja vrše u eurima.
Račun
Za sva pitanja u vezi računa, kupac se može obratiti na e-mail: [email protected].
Prodavatelj zadržava pravo na promjenu cijene prema izdanoj narudžbi u slučaju da je do iste došlo nenamjernom (tehničkom) greškom u sustavu.
Dostava
Digitalni sadržaj jesu podaci koji se proizvode i isporučuju u digitalnom obliku.
Ako drukčije nije ugovoreno, Prodavatelj je dužan isporučiti digitalni sadržaj ili digitalnu uslugu bez nepotrebne odgode nakon sklapanja ugovora. U slučaju narudžbe pretplate, isporuka digitalnog sadržaja obavlja se periodično.
Smatra se da je Prodavatelj ispunio svoju obvezu u pogledu isporuke u trenutku:
U slučaju sadržaja koji se snimaju i čije je vrijeme održavanja unaprijed određeno, snimke sadržaja dostupne su nakon održavanja samog sadržaja.
Ovisno o kupljenim uslugama, Kupcu će dan prije početka sadržaja biti putem e-maila poslan podsjetnik o održavanju kupljenog sadržaja, a nakon održavanja sadržaja snimka će Kupcu biti dostupna na sučelju Moj profil.
Odgovornost Prodavatelja za materijalne nedostatke
Kupac je obvezan obavijestiti Prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na Kupca.
Kad se nakon primitka stvari od strane Kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, Kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti Prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.
Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu nakon što proteknu dvije godine od predaje Proizvoda.
Materijalni nedostaci za koje Prodavatelj odgovara
(1) Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na Kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato.
(2) Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na Kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
(3) Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od godine od prijelaza rizika postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako Prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.
Prodavatelj ne odgovara za neznatan materijalni nedostatak.
Nedostatak postoji:
1. ako stvar ne odgovara opisu, vrsti, količini i kvaliteti odnosno nema funkcionalnost, kompatibilnost, interoperabilnost i druge značajke kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji,
2. ako stvar nije prikladna za bilo koju posebnu namjenu za koju je potrebna kupcu i s kojom je kupac upoznao prodavatelja najkasnije u trenutku sklapanja ugovora te u odnosu na koju je prodavatelj dao pristanak,
3. ako stvar nije isporučena sa svom dodatnom opremom i uputama, uključujući upute za instalaciju, kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji ili
4. ako stvar nije isporučena s ažuriranjima kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji.
5. ako stvar nije prikladna za upotrebu u svrhe za koje bi se stvar iste vrste uobičajeno koristila, uzimajući u obzir sve propise Europske unije i propise Republike Hrvatske, tehničke standarde ili, ako takvih tehničkih standarda nema, primjenjive kodekse ponašanja u određenom području ako oni postoje,
6. ako stvar ne odgovara kvaliteti i opisu uzorka ili modela koji je prodavatelj stavio na raspolaganje kupcu prije sklapanja ugovora,
7. ako stvar nije isporučena s dodatnom opremom, uključujući ambalažu, upute za instalaciju ili druge upute, čiji primitak kupac može razumno očekivati,
8. ako stvar ne odgovara količini ili nema ona svojstva i druge značajke, uključujući one koje se odnose na trajnost, funkcionalnost, kompatibilnost i sigurnost, koji su uobičajeni za stvar iste vrste i koje kupac može razumno očekivati s obzirom na prirodu stvari te uzimajući u obzir sve javne izjave koje su dali prodavatelj ili druge osobe u prethodnim fazama lanca transakcija, uključujući proizvođača, ili koje su dane u njihovo ime, osobito u oglašavanju ili označivanju,
9. ako je stvar nepravilno instalirana odnosno montirana, a usluga instalacije odnosno montaže čini dio ugovora o kupoprodaji i obavio ju je prodavatelj ili osoba za koju on odgovara ili
10. ako je stvar za koju je bilo predviđeno da je instalira odnosno montira kupac nepravilno instalirana odnosno montirana od strane kupca, a nepravilna instalacija odnosno montaža posljedica je nedostatka u uputama koje je dostavio prodavatelj ili, u slučaju stvari s digitalnim elementima, koje je dostavio prodavatelj ili dobavljač digitalnog sadržaja ili digitalne usluge.
Ako je Kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako Prodavatelj nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku Kupca da sklopi ugovor.
Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati Kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati.
Prodavatelj odgovara i za nedostatke koje je kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostatke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike.
Pregled stvari i vidljivi nedostaci
Kupac nije obvezan pregledati stvar niti je dati na pregled, ali je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak.
Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka Prodavatelj može imati jednu od sljedećih obveza, sve u skladu sa odredbama Zakona o obveznim odnosima prema izboru potrošača:
Kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao Prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora.
Kupac može raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ako mu je Prodavatelj nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da Prodavatelj neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku, kao i u slučaju kad Kupac zbog zakašnjenja Prodavatelja ne može ostvariti svrhu radi koje je sklopio ugovor.
Ako Prodavatelj u naknadnom roku ne ispuni ugovor, on se raskida po samom zakonu, ali ga Kupac može održati ako bez odgađanja izjavi Prodavatelju da ugovor održava na snazi.
Prodavatelj je ovlašten odbiti uklanjanje nedostatka ako su popravak i zamjena nemogući ili bi mu time bili prouzročeni nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca.
Kada je Kupac pravna osoba, na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima.
Kupac svoje prigovore može poslati elektroničkom poštom na: [email protected].
Prodavatelj će na prigovor potrošača odgovoriti najkasnije u roku od 15 dana od dana primitka prigovora.
Odgovornost za digitalni sadržaj i/ili digitalne usluge
Odredbe za materijalne nedostatke ne primjenjuju se na potrošačke ugovore za isporuku digitalnih sadržaja ili digitalnih usluga, osim ako je predmet ugovora o kupoprodaji pokretna stvar u koju je ugrađen digitalni sadržaj ili digitalne usluge ili su povezani sa stvari tako da bi odsutnost tog digitalnog sadržaja ili te digitalne usluge onemogućila funkcioniranje te stvari i koji se isporučuju na temelju ugovora o kupoprodaji, neovisno o tome isporučuje li takav digitalni sadržaj ili digitalnu uslugu prodavatelj ili treća strana.
U slučaju stvari s digitalnim elementima rizik prelazi na kupca u trenutku kada je obavljena jednokratna isporuka digitalnog sadržaja ili digitalne usluge odnosno kada je započela kontinuirana isporuka digitalnog sadržaja ili digitalne usluge.
Prodavatelj je odgovoran za svaku neisporuku digitalnog sadržaja ili digitalne usluge ako je Prodavatelj bio dužan isporučiti digitalni sadržaj ili digitalnu uslugu bez nepotrebne odgode nakon sklapanja ugovora.
Ako je ugovorom predviđena jednokratna isporuka ili niz pojedinačnih isporuka, Prodavatelj je odgovoran za svaku neusklađenost koja postoji u trenutku isporuke.
Prodavatelj odgovara za neusklađenost dvije godine od trenutka isporuke.
Prodavatelj je dužan osigurati da potrošač bude obaviješten o ažuriranjima, uključujući sigurnosna ažuriranja, koja su potrebna kako bi digitalni sadržaj ili digitalna usluga ostali usklađeni te da mu se ta ažuriranja isporučuju, tijekom razdoblja:
a) unutar kojeg se digitalni sadržaj ili digitalna usluga moraju isporučivati u skladu s ugovorom, ako je ugovorom predviđena kontinuirana isporuka tijekom određenog razdoblja ili
b) unutar kojeg potrošač to može razumno očekivati s obzirom na vrstu i svrhu digitalnog sadržaja ili digitalne usluge i uzimajući u obzir okolnosti i prirodu ugovora, ako je ugovorom predviđena jednokratna isporuka ili niz pojedinačnih isporuka.
Ako se ugovorne strane ne dogovore drukčije, digitalni sadržaj ili digitalna usluga isporučuju se u najnovijoj verziji koja je bila dostupna u trenutku sklapanja ugovora.
Jednostrani raskid ugovora i povrat
Kupac nema pravo na jednostrani raskid Ugovora jer je:
U slučaju kupnje opcije Pretplate usluga, smatra se da je ugovor raskinut u trenutku kada kupac prestane plaćati pretplatu, odnosno kada Kupac Pretplatu prekine na Korisničkom profilu pod „Usluge i računi“.
Kupac se, u slučaju da želi prekinuti pretplatu, može obratiti i Prodavatelju na kontakt podatke navedene u ovim Uvjetima, kako bi Prodavatelj na zahtjev Kupca prekinuo pretplatu.
Svaki iznos koji je Prodavatelj dužan vratiti Kupcu zbog sniženja cijene ili raskida ugovora vraća se bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je trgovac obaviješten o zahtjevu za sniženjem cijene ili raskidom ugovora.
Prodavatelj je dužan izvršiti povrat plaćenog iznosa istim sredstvom plaćanja koje je kupac upotrijebio pri plaćanju digitalnog sadržaja ili digitalne usluge, osim ako kupac izrijekom ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja te uz pretpostavku da kupac ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat.
Prodavatelj Kupcu ne zaračunava nikakvu naknadu za povrat plaćenog iznosa.
Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova
U slučaju eventualnog spora Prodavatelj i potrošač će spor riješiti mirnim putem, a ukoliko nije moguće nadležan je stvarno i mjesno nadležan sud u Republici Hrvatskoj uz primjenu hrvatskog prava.
Rješavanje sporova je moguće pred drugim centrima za mirenje.
Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 9.1.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ODR).
Elektronska poveznica na Platformu za ODR https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HR.
Ostale odredbe
1. Prodavatelj daje pravo Kupcima koristiti sve usluge na www.izvrsnost.hr samo za osobne potrebe, u nekomercijalne svrhe. Promjena sadržaja na www.izvrsnost.hr u bilo kojem njegovom obliku, zabranjena je kao i kopiranje, javno izvođenje i sl. Uporaba sadržaja www.izvrsnost.hr na drugim web stranicama je zabranjena.
2. Pri kupnji bilo koje usluge, koja je predmet autorskih prava ili prava intelektualnog vlasništva, Prodavatelj ne daje nikakva dodatna prava korištenja i objavljivanja, osim izrijekom dano pravo ili dozvola od autora / izvođača.
3. Kada Prodavatelj odgovarajućim linkovima pruža mogućnost posjeta drugih web stranica drugih osoba, iste nisu u vlasništvu Prodavatelja i ovi Uvjeti korištenja u slučaju korištenja predmetnih web stranica ne primjenjuju se u odnosu na Prodavatelja i Kupca. Prodavatelj te web stranice ne kontrolira i ne preuzima nikakvu odgovornost za bilo koju od njih ili njihov sadržaj. Posjet tim stranicama u cijelosti je na vlastiti rizik Kupca i Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.
Kontakti
Za sve informacije, pohvale, primjedbe, reklamacije kao i svake druge obavijesti Kupci se mogu obratiti Prodavatelju na:
Inkubator izvrsnosti d.o.o., Vodnikova ulica 5, 10000 Zagreb;
E-mail: [email protected];
Tel.: +385 91 525 6511.
Adresa: Vodnikova 5, 10000 Zagreb
OIB: 99870145004