Email marketing je i dalje jedan od najučinkovitijih kanala digitalne komunikacije. Ako misliš da su emailovi zastarjeli kao i pisma pisana rukom, razmisli opet!
Ovaj kanal i dalje donosi najbolje rezultate, a s nekoliko malih trikova možeš učiniti svoje kampanje još uspješnijima u 2025. godini. Donosimo ti 6 najvažnijih koraka za uspješne email kampanje u 2025. godini. Pa, krenimo!
1.Personalizacija: Više od imena u naslovu
Kupci više ne žele samo da im se ime spomene u naslovu (iako to nije loše!). Oni žele osjetiti da se brand brine za njihove specifične potrebe. Prema istraživanju HubSpota, 72% klijenata angažira se više s emailovima koji su prilagođeni njihovim interesima.
Pazi da ne ideš predaleko pa da ne završiš kao onaj prijatelj koji zna sve o tebi – čak i kad si na WC-u.
Personalizacija znači preporuke proizvoda na temelju ponašanja korisnika, prilagođene ponude i segmentirane kampanje. Iskoristi podatke iz svog CRM-a i kreiraj sadržaj koji stvarno odražava potrebe tvoje publike.
2.Interaktivni sadržaj: Angažiraj publiku
Emailovi koji sadrže interaktivne elemente poput anketa, kvizova, ugrađenih videa ili gumbova za instant odabir bilježe puno bolje stope klikanja (CTR).
Ako se pitaš "je li ovo stvarno potrebno?", sjeti se da je angažirana publika sretnija publika. Koristi alate poput AMP-a za email koji omogućuju da korisnici obavljaju radnje direktno unutar emaila, što skraćuje broj koraka do konverzije.
3.Segmentacija i automatizacija: Prava poruka u pravo vrijeme
Segmentirane kampanje mogu generirati čak 760% viši prihod od nesegmentiranih. Da, dobro si pročitao/la!
Automatiziraj slanje emailova na temelju korisničkih akcija – bilo da se radi o napuštenim košaricama, rođendanskim čestitkama ili ponudama temeljenim na prethodnim kupnjama.
4.Mobilna optimizacija: Ključ za uspjeh
Ako misliš da tvoji emailovi izgledaju super na desktopu, ali nisu optimizirani za mobilne uređaje – prekriži ih.
Čak 81% emailova otvara se na mobitelima. 😲
Dakle, ako tvoj email ne izgleda dobro na manjim ekranima, nećeš daleko dogurati. Koristi kratke i jasne naslove, veće gumbove za klik i jednostavan dizajn koji se brzo učitava.
5.Privatnost i transparentnost: Izgradi povjerenje
S obzirom na GDPR i ostale regulative, korisnici sve više obraćaju pozornost na to kako prikupljaš i koristiš njihove podatke. I nemoj se iznenaditi ako netko klikne na "Unsubscribe". Pruži korisnicima jasne opcije za prilagodbu preferencija i obavezno im omogući da se lako odjave ako to žele.
6.Umjetna inteligencija: Pogled u budućnost
Predstavljamo ti novog najboljeg prijatelja – umjetnu inteligenciju! Alati temeljeni na AI-u mogu analizirati ponašanje korisnika, predvidjeti njihove naredne korake i automatski optimizirati tvoje kampanje. AI će ti pomoći u segmentaciji, preporučiti najbolje vrijeme za slanje i osigurati da svaki email bude personaliziran do savršenstva.
U 2025. godini, email marketing se temelji na personalizaciji, interaktivnosti i korištenju tehnologije koja povećava relevantnost i angažman. Prati ove prakse, testiraj različite pristupe i mjeri rezultate. S malo truda, tvoje kampanje mogu vrlo uspješne!
Ako želiš naučiti više o tome kako kroz email marketing možeš povećati prodaju, unaprijediti poslovanje i ostvariti veću povezanost sa svojim kupcima - imamo edukaciju za tebe!
Prijavi se na edukaciju Email marketing: kako privući i zadržati kupce. Online edukacija | Inkubator izvrsnosti i nauči sve tajne uspješnog email marketinga!
Edukacija iz Email marketinga se održava 26. 2. 2025., online (9 - 13 h).
Za sva pitanja javi nam se na [email protected]