U sklopu edukacije Komunikacijske vještine, naša predavačica Tina Primorac napisala je blog o Storytellingu, sve važnijoj i popularnijoj temi u svijetu osobnog i poslovnog rasta.
U nastavku pročitaj kako i tebi Storytelling može pomoći da se izraziš, oblikuješ svoj profesionalni identitet i budeš autentičan/na.
Završila sam odnose s javnošću na Fakultetu političkih znanosti i Prvi hrvatski studij pripovijedanja, intenzivno pišem i stvaram priče cijeli život, a već petnaest godina to mi je i profesionalno usmjerenje.
Pišem za kazalište, pišem romane, pišem slikovnice, ali tek izlaskom među publiku i razgovorom s ljudima koji su otkrivali svoj život i sebe pomoću mojih tekstova sve ono što sam racionalno znala o pričama, pa čak i sve ono što sam osjećala da priče jesu napokon je sjelo na svoje mjesto i napokon je postalo opipljivo.
To iskustvo spajanja s drugima pomoću priče dalo mi je jasan pogled na svu teoriju koju sam učila.
Ljudi u našim pričama traže sebe i svoju priču, prepoznaju obrise sebe, povezuju se na razini koju ne možemo izmjeriti i dokučiti, ali možemo biti sigurni da priče u nama ostavljaju duboke tragove i dovoljno su moćne da nas oblikuju i mijenjaju.
I prije nego što čovjek krene prema poslovnom storytellingu i pokuša osmisliti dovoljno zanimljivu priču da se za ono što nudi zainteresira određeni broj ljudi morat će zastati i duboko udahnuti, odvojiti vrijeme, pronaći lijepo mjesto i zapitati se A koja je moja priča?
Jer u toj našoj priči leže odgovori koji će graditi sve ostale priče u našem životu i koji će nas odvesti do naših privatnih i poslovnih ciljeva. Ne zato da bi nas zarobili u vrtlogu dokazivanja i zarađivanja, nego od nas načinili zadovoljnog čovjeka koji djeluje iz svojih najdubljih vrijednosti.
Bila sam prisutna tamo gdje su ljudi otkrivali sebe i svoje zašto, svoju pokretačku snagu i svoju ljubav prema sebi.
Pišući svoju priču pronalazili su i svoj smisao, a onaj tko poznaje svoju svrhu i smisao sposoban je spontano i jednostavno graditi svaki segment svog života i privlačiti druge da mu se pridruže u toj avanturi.
Otkrivanje vlastite priče:
I možemo se usmjeriti na psihologiju boja koja će privući naše klijente i odvojiti mnogo vremena za kreiranje pamtljive rečenice koju ćemo vezati uz svoj biznis, ali moje najdublje iskustvo ide u prilog tome da najviše privlači čovjek koji poznaje vlastitu priču i jasno i smisleno je komunicira onima oko sebe u privatnom i u poslovnom okruženju.
Čovjek koji zna svoju priču prepoznaje vlastite potencijale, gradi zdrave granice, kvalitetnije odnose, bolju komunikaciju i u djelovanju se spontano prepušta povezivanju s interesnim skupinama. Stvari mu dolaze prirodno jer su dio njega, jer proizlaze iz njega, jer ih on poznaje i živi.
To je storytelling u svom najljepšem i najbogatijem izdanju.
Ako želiš naučiti više o Storytellingu i sam/a ispisati stranice svoje priče, prijavi se na našu edukaciju Komunikacijske vještine
Za više informacija o nadolazećim edukacijama, prati nas na webu i društvenim mrežama.
Adresa: Vodnikova 5, 10000 Zagreb
OIB: 99870145004