Inkubator izvrsnosti logo
Inkubator izvrsnosti logo
4

Metode za stvaranje odanih i oduševljenih klijenata

PRODAJA
online
Kvaliteta snimke
Trajanje: 2h
Certifikat i radni materijali

Zašto neki brendovi izazivaju oduševljenje i preporuke, dok drugi ostaju zaboravljeni?
Osim kvalitete same usluge ili proizvoda, klijenti će te procjenjivati i po načinu na koji se ophodiš prema njima. Upravo zato su briga i odnos prema klijentima ključni faktori za uspjeh.


Na ovoj edukaciji naučit ćeš konkretne prodajne metode i prakse koje ti pomažu da izgradiš čvrstu vezu s klijentima i pretvoriš ih u svoje najvjernije zagovaratelje.

Za koga je edukacija?

Za tebe, ako:

  • vodiš vlastiti biznis ili freelancaš,
  • pružaš usluge i važno ti je zadovoljstvo klijenata,
  • želiš graditi dugoročne odnose, a ne samo povremene prodaje.


Pridruži se i nauči kako tvoji klijenti mogu postati tvoja najbolja reklama.

Uvođenjem ovih metoda u poslovanje stvorit ćeš odane i zadovoljne klijente, koji će kroz preporuku drugima biti tvoja najjača marketinška sila, a kroz kontinuirani povratak tebi biti oslonac za stabilno i održivo poslovanje.

Kroz edukaciju ćeš naučiti:

Kako od jednokratnog kupca stvoriti klijenta koji se vraća i rado te preporučuje
Što napraviti kad nešto pođe po zlu – i kako to pretvoriti u priliku za jačanje odnosa
Koji koraci nakon prodaje čine razliku između „ok“ iskustva i oduševljenja
Što sve spada u područje brige i odnosa prema klijentima
Kako uvesti praktične procese za stvaranje oduševljenih klijenata

Pretplati se i uštedi

Mjesečno
Godišnje

Ili kupi edukaciju

Što polaznici kažu o edukaciji

Najčešće postavljana pitanja

Ako imaš dodatnih pitanja, javi nam se na [email protected]
Podijeli