
online
Trajanje: 2h
Certifikat i radni materijali
Idući susret: 28. 1. 18:00
Sukobi i neslaganja sastavni su dio svakog radnog okruženja. Iako ne možemo izbjeći različitosti u mišljenjima, stavovima i stilovima rada, ipak možemo naučiti kako na njih reagirati konstruktivno, profesionalno i bez nepotrebne napetosti. Ova edukacija osmišljena je kako bi ti pomogla prepoznati izvore konflikta, razumjeti dinamiku neslaganja i razviti vještine smirene i učinkovite komunikacije u izazovnim situacijama. Kroz konkretne primjere i interaktivne vježbe, naučit ćeš kako se nositi s napetostima, neizrečenim frustracijama i nesuglasicama.
Naučit ćeš kako:
- Prepoznati uzroke sukoba (komunikacijski, vrijednosni, organizacijski)
 - Razlikovati neslaganje od osobnog konflikta
 - Smireno reagirati pod pritiskom i ne ulaziti u obrambene ili napadačke obrasce
 - Voditi razgovor u smjeru rješenja, a ne produbljivanja problema
 - Aktivno slušati i razumjeti tuđu perspektivu
 - Ojačati svoju emocionalnu stabilnost i komunikacijsku sigurnost
 
Edukacija je namijenjena:
- Zaposlenicima koji žele bolje upravljati svakodnevnim nesuglasicama
 - Voditeljima i timovima koji žele razviti kulturu konstruktivne komunikacije
 - Svima koji žele graditi odnose kroz dijalog, a ne kroz tišinu ili sukobe
 
Kroz edukaciju ćeš naučiti:
smireno reagirati pod pritiskom i ne ulaziti u obrambene ili napadačke obrasce
prepoznati uzroke sukoba i na njih primjereno reagirati
ktivno slušati i razumjeti tuđu perspektivu 
Pretplati se i uštedi
MjesečnoGodišnje
Ili kupi edukaciju
Najčešće postavljana pitanja
Ako imaš dodatnih pitanja, javi nam se na [email protected]
