
online
Trajanje: 2h
Certifikat i radni materijali
Idući susret: 7. 1. 18:00
U radnom okruženju lako je upasti u zamku stalnog pristajanja, preuzimanja tuđih obaveza i šutnje u situacijama koje ti ne odgovaraju. No, dugoročno, to vodi prema frustraciji, iscrpljenosti i osjećaju manjka poštovanja. Ova edukacija pomoći će ti da razviješ samopouzdanu komunikaciju, naučiš kako se zauzeti za sebe bez konflikta, i uspostaviš zdrave radne odnose u kojima jasno znaš gdje završavaju tvoje odgovornosti i počinju tuđe.
Naučit ćeš:
- Što je asertivna komunikacija (i kako se razlikuje od agresivne i pasivne)
 - Kako reći “ne” bez krivnje i nelagode
 - Kako odgovoriti na zahtjeve, pritiske i manipulacije s profesionalnim mirom
 - Kako zadržati dostojanstvo i jasnoću u izazovnim komunikacijama
 - Kako izražavati mišljenje ili neslaganje bez straha od reakcije
 - Kako verbalno i neverbalno djelovati samopouzdano
 
Edukacija uključuje:
- Analizu stvarnih situacija iz radnog okruženja
 - Vježbe komunikacijskih rečenica (asertivna formula)
 - Tehnike za emocionalnu regulaciju u “teškim” razgovorima
 - Praktične primjere kako postaviti granice na kolegijima, mailovima i sastancima
 
Namijenjeno za:
- Zaposlenike koji žele bolje komunicirati svoje granice i odgovornosti
 - Voditelje koji žele postizati balans između autoriteta i suradnje
 - Sve koji se osjećaju preopterećeno, zanemareno ili nesigurno u poslovnoj komunikaciji
 - Ljude koji žele više jasnoće, a manje “gutanja” u svakodnevnoj radnoj dinamici
 
Kroz edukaciju ćeš naučiti:
kako odgovoriti na zahtjeve, pritiske i manipulacije s profesionalnim mirom
kako izražavati mišljenje ili neslaganje bez straha od reakcije
reći “ne” bez krivnje i nelagode
Pretplati se i uštedi
MjesečnoGodišnje
Ili kupi edukaciju
Najčešće postavljana pitanja
Ako imaš dodatnih pitanja, javi nam se na [email protected]
