Inkubator izvrsnosti logo
Inkubator izvrsnosti logo

Upravljanje društvenim mrežama

Upravljanje društvenim mrežama
snimka
Broj modula: 5
Trajanje: 10h
Certifikat i radni materijali

Online edukacija u 5 modula - 4 online susreta i 1 bonus snimci - donosi ti na jednom mjestu osnove o navigiranju društvenim mrežama.

Pridruži nam se i saznaj najvažnije informacije o izradi sadržaja, mogućnostima korištenja Canve, community managementu te kako maksimalno iskoristiti mogućnosti oglašavanja na platformama raznih društvenih mreža.

Kroz edukaciju ćeš naučiti:

kako osmisliti privlačan sadržaj za društvene mreže
kako kreirati atraktivne vizualne prikaze u Canvi
kako izgraditi odanu zajednicu na društvenim mrežama
kako postaviti optimalnu oglašivačku kampanju iz Meta Ads Managera
kako izgraditi osobni brend putem LinkedIna

Moduli

1
Izrada sadržaja za društvene mreže
Marijan Palić
Marijan Palić
Webinar ti predstavlja proces planiranja, izrade i objave sadržaja na društvenim mrežama, koji uključuje izbor društvenih mreža, osmišljavanje privlačnoga sadržaja te postupak njegova kreiranja.
2
Izrada vizuala u Canvi
Neda Pršo
Neda Pršo
Webinar ti pruža osnovna znanja o dizajniranju, kreiranju i obradi u Canvi - trenutno najjednostavnijem, najraširenijem i alatu s najviše mogućnosti na tržištu za stvaranje vizualnih prikaza.
3
Kako izgraditi zajednicu (Community management)
Mirna Matković
Mirna Matković
Vođenje zajednice vrlo je složen proces, no isplativ za (gotovo) svako poslovanje. Na ovom webinaru susrest ćeš se s primjerima iz prakse i savjetima o tome kako uspješno voditi zatvorenu zajednicu na društvenoj mreži kakva je Facebook te kako monetizirati takav oblik poslovanja.
4
Oglašavanje na društvenim mrežama
Antonija Bartoš
Antonija Bartoš
Webinar ti donosi osnove oglašavanja na platformi Meta, koja obuhvaća društvene mreže Instagram i Facebook. Saznaj kako oglas treba izgledati da bi proizvod dopro do ciljane publike.
5
Kako se promovirati putem LinkedIn-a
Tanja Dzido
Tanja Džido
Webinar je namijenjen svima koji žele naučiti kako najbolje iskoristiti prednosti LinkedIn-a za osobni brending. Saznaj savjete i trikove kako se istaknuti na tržištu i pozicionirati se kao stručnjak u svom području.

Predavači

Antonija Bartoš
Antonija Bartoš
dipl. nov.

Završila je Odnose s javnošću i online novinarstvo na FPZG. Ima višegodišnje iskustvo u vođenju digitalnih marketinških kampanja, strateškom planiranju i implementaciji digitalnih projekata. Trenutno radi kao Koordinator digitalnog marketinga u Victus Grupi te je zadužena za oglašavanje Batak, Leggiero, Torterie Macaron i dr. Njezina stručnost uključuje poznavanje webova, analitike te Meta i Google alata. Osim u Victus grupaciji, Antonija je i višegodišnji edukator na Sveučilištu VERN gdje vodi edukacije iz područja digitalnog marketinga.

Tanja Dzido
Tanja Džido
MBA

Tanja Džido, MBA, savjetnica je za osobni brending i LinkedIn marketing. Prva je LinkedIn trenerica u Hrvatskoj i vodeća savjetnica za osobni brending. 2019. dobila je međunarodno priznanje Female Role Model of The Year na Central European StartUp Awards kao i prestižnu stipendiju Američke vlade za mlade poduzetnike. Na LinkedIn platformi ima preko 20 tisuća kontakata, a globalno se nalazi među 1% najaktivnijih korisnika u industriji.

Mirna Matković
Mirna Matković
poduzetnica

Poduzetnica i osnivačica najveće ženske digitalne zajednice u Hrvatskoj - Ženski RecenziRAJ, vlasnica kozmetičkog brenda Skin Romance i suvlasnica brenda Pink Romance. Po struci magistra hrvatskog i engleskog jezika i književnosti. Njezina zajednica danas okuplja oko 700 tisuća žena, a trenutačno zapošljava šest osoba i 15 vanjskih suradnika.

Marijan Palić
Marijan Palić
stručnjak za digitalni marketing

Stručnjak za digitalni marketing, autor hit-knjige „Atomski marketing“, vlasnik istoimene tvrtke za konzalting u marketingu. Vodio je marketing u jednoj od najbrže rastućih IT tvrtki – Notch, i u vodećoj poslovnoj školi u JI Europi – COTRUGLI Business School. S timom Overtime osvajač je nagrade za najbolji medijski projekt ‒ vođenje digitalne komunikacije tijekom Svjetskoga rukometnog prvenstva u Kataru. Predaje na Poslovnom učilištu Experta i na Akademiji Demosten.

Neda Pršo
Neda Pršo
UX dizajnerica

UX dizajnerica, virtualna asistentica za tehnologiju i društvene mreže te edukatorica. Vlasnica obrta za usluge iz područja edukacije. Zaljubljenica u poduzetništvo. Najviše ju ispunjava rad s ljudima koji su na početku svoga poduzetničkog puta. Mentorica virtualnim asistentima i kreatorica nekoliko edukacija iz područja korištenja web alata i vještina prezentiranja i poučavanja.

Pretplati se i uštedi

Mjesečno
Godišnje

Ili kupi edukaciju

Podijeli