
online
snimka
Trajanje: 2h
Certifikat i radni materijali
Idući susret: 22. 10. 18:00
Svatko se u nekom trenutku susretne s osobama koje otežavaju suradnju, bilo da su pasivno-agresivne, obrambene, konfliktne ili jednostavno tvrde na stavovima. Kao lider, važno je znati kako ostati smiren, jasan i konstruktivan i onda kada je razgovor izazovan.
Na ovoj edukaciji naučit ćeš kako upravljati zahtjevnim komunikacijskim situacijama bez sukoba, uz dozu asertivnosti, razumijevanja i profesionalnosti.
Kroz edukaciju ćeš naučiti:
ostati pribran i usmjeren na cilj u emocionalno napetim situacijama
koristiti asertivnu komunikaciju za postavljanje jasnih granica
voditi razgovore koji smanjuju otpor i povećavaju suradnju
razviti osobne strategije za teške razgovore koje možeš odmah primijeniti
Pretplati se i uštedi
MjesečnoGodišnje
Ili kupi edukaciju
Najčešće postavljana pitanja
Ako imaš dodatnih pitanja, javi nam se na [email protected]
Podijeli