Inkubator izvrsnosti logo
Inkubator izvrsnosti logo

Content marketing: što tvom kupcu treba?

Content marketing
online
Trajanje: 2h
Certifikat i radni materijali
Idući susret: 26. 03. 09:00

Content marketing nije samo trend – on je ključna strategija za izgradnju povjerenja, prepoznatljivosti i dugoročnih odnosa s klijentima.

Danas kupci donose odluke na temelju sadržaja koji im pruža informacije, inspiraciju i rješenja za njihove probleme. Ova edukacija pruža ti sve što trebaš znati o stvaranju sadržaja koji ne samo da privlači pažnju, već potiče akciju.

Što ćeš naučiti?


✅Kako kvalitetan sadržaj može povećati vidljivost tvog brenda, izgraditi povjerenje kod kupaca i dugoročno unaprijediti poslovne rezultate.

✅Razumjet ćeš psihologiju korisnika – kako istražuju, biraju i donose odluke na temelju sadržaja. Otkrit ćeš što ih motivira da odaberu baš tvoj proizvod ili uslugu.

✅Naučit ćeš kako stvoriti sadržaj koji informira, educira i inspirira, izbjegavajući greške poput preagresivnog prodajnog tona ili neautentičnosti.

Za koga je ova edukacija?
👉 Poduzetnike koji žele privući više kupaca i stvarati kreativan sadržaj
👉 Sve koji se žele početi baviti izradom sadržaja na društvenim mrežama, ali ne znaju otkuda krenuti.
👉 Mlade profesionalce koji se bave content marketingom, ali ne dobivaju željene rezultate
👉 Početnike s nedovoljno iskustva u svijetu društvenih mreža

Što dobivaš kao polaznik?

🎓 Certifikat kao potvrdu o sudjelovanju koji možeš priložiti uz svoj CV
📚 Radne materijale koje ćeš moći koristiti i nakon edukacije.
💻 Online podršku za sva dodatna pitanja i izazove.
📼 Snimku edukacije dostupnu 30 dana – da se uvijek možeš podsjetiti.

🚀 Osim toga, dobit ćeš uvid u najnovije trendove u izradi sadržaja za društevne mreže i praktične savjete za povećanje vidljivosti brenda.

Vrijeme je da izbrusiš svoje marketinške vještine i naučiš kako razmišljaju tvoji kupci i što im ti možeš ponuditi!

Kroz edukaciju ćeš naučiti:

zašto je Content marketing ključan za poslovanje
kako sadržaj utječe na odluke kupaca
što nuditi, a što izbjegavati u Content marketingu

Pretplati se i uštedi

Mjesečno
Godišnje

Ili kupi edukaciju

Podijeli