Inkubator izvrsnosti logo
Inkubator izvrsnosti logo

Akademija digitalnog marketinga

Akademija digitalnog marketinga
snimka
Broj modula: 13
Trajanje: 26h
Certifikat i radni materijali

Digitalni marketing važan je za uspješno poslovanje i stvaranje postojanog i jakog brenda. Kroz digitalni marketing možeš se optimalno pozicionirati na tržištu i stvoriti dobar glas među željenom publikom o svom proizvodu ili usluzi.

Online edukacija u 13 modula - 12 online susreta i 1 bonus snimci - donosi ti na jednom mjestu sve što trebaš znati prije ulaska u svijet digitalnog marketinga.

Pridruži nam se i saznaj najvažnije informacije o content marketingu, copywritingu, stvaranju (audio)vizualnih sadržaja te kako ti AI alati mogu olakšati posao.

Kroz edukaciju ćeš naučiti:

što su content marketing i copywriting i kako ih kombinirati
kako razumjeti AI alate i koristiti ih u marketingu
kako stvoriti privlačan sadržaj za društvene mreže
kako kreirati atraktivne vizualne prikaze u Canvi
kako snimati i uređivati video sadržaj uz pomoć umjetne inteligencije

Moduli

1
Digitalni marketing za ostvarenje poslovnih ciljeva
David Peranić
David Peranić
Webinar ti donosi osnovne strategije digitalnog marketinga. Nauči kako maksimizirati poslovne rezultate uz pomoć alata digitalnih medija i stvoriti strategiju koja štedi vrijeme i novac.
2
Kako stvoriti učinkovitu web stranicu
David Peranić
David Peranić
Webinar ti donosi savjete i ideje o tome kako izraditi web stranicu. Otkrij glavna svojstva uspješne web stranice i nauči kako je optimizirati za bolje rangiranje na tražilici.
3
Brend strategija za male i srednje poduzetnike
Andrea Tintor
Andrea Tintor
Webinar ti donosi znanja o izradi brend strategije za male poduzetnike. Nauči što je potrebno da te publika prepozna kao stručnjaka te da tvoj proizvod odskače od konkurentskih.
4
Osnove e-mail marketinga
Goran Blagus
Goran Blagus
Webinar ti otkriva kako e-mail marketing iskoristiti za izgradnju poslovnog uspjeha. Nauči kako uspješno koristiti ovaj alat i njime pridobiti redovne korisnike i kupce.
5
Content marketing i copywriting
Tibor Trupec
Tibor Trupec
Webinar ti u kratkom formatu otkriva ključne pojmove i načela content marketinga te kako koristiti metode copywritinga za provedbu content marketinga u praksi.
6
Izrada sadržaja za društvene mreže
Marijan Palić
Marijan Palić
Webinar ti predstavlja proces planiranja, izrade i objave sadržaja na društvenim mrežama, koji uključuje izbor društvenih mreža, osmišljavanje privlačnoga sadržaja te postupak njegova kreiranja.
7
Izrada vizuala u Canvi
Neda Pršo
Neda Pršo
Webinar ti pruža osnovna znanja o dizajniranju, kreiranju i obradi u Canvi - trenutno najjednostavnijem, najraširenijem i alatu s najviše mogućnosti na tržištu za stvaranje vizualnih prikaza.
8
Kako izgraditi zajednicu (Community management)
Mirna Matković
Mirna Matković
Vođenje zajednice vrlo je složen proces, no isplativ za (gotovo) svako poslovanje. Na ovom webinaru susrest ćeš se s primjerima iz prakse i savjetima o tome kako uspješno voditi zatvorenu zajednicu na društvenoj mreži kakva je Facebook te kako monetizirati takav oblik poslovanja.
9
Oglašavanje na društvenim mrežama
Antonija Bartoš
Antonija Bartoš
Webinar ti donosi osnove oglašavanja na platformi Meta, koja obuhvaća društvene mreže Instagram i Facebook. Saznaj kako oglas treba izgledati da bi proizvod dopro do ciljane publike.
10
AI alati u digitalnom marketingu - copywriting
Lari Lenhard
Lari Lenhard
Ovaj ti webinar donosi osnovna znanja o besplatnim alatima u digitalnom marketingu koji ti pomažu pri copywritingu. Nauči kako iskoristiti mogućnosti AI-a i uštedi svoje vrijeme.
11
AI alati u digitalnom marketingu - uređivanje vizuala
Marko Đaković
Marko Đaković
Webinar ti donosi znanja o "prečacima" koje možeš koristiti uz pomoć AI alata za izradu digitalnih vizualnih sadržaja. Uz praktične vježbe otkrij prednosti uvođenja AI-a u svijet digitalnog marketinga.
12
AI alati u digitalnom marketingu - stvaranje i uređivanje video sadržaja
Darko Mareš
Darko Mareš
Ovaj ti webinar otkriva dostupne AI alate za stvaranje i uređivanje video sadržaja. Nauči kako iskoristiti ove alate u kreiranju marketinških video snimki koje su okosnica online sadržaja.
13
Kako kreirati sadržaj koji plijeni pažnju?
Ena Rajić
Ena Rajić
Bonus webinar
Besplatan webinar namijenjen je svima koji žele kreirati privlačan video sadržaj. Nauči kako napisati kvalitetan uvod i razradu videa, što izbjeći pri stvaranju video sadržaja te zašto je atmosfera koju stvaraju boje, kostimografija i okruženje u kojemu snimamo, jedna od ključnih sastavnica uspješnoga videa.

Predavači

Antonija Bartoš
Antonija Bartoš
dipl. nov.

Završila je Odnose s javnošću i online novinarstvo na FPZG. Ima višegodišnje iskustvo u vođenju digitalnih marketinških kampanja, strateškom planiranju i implementaciji digitalnih projekata. Trenutno radi kao Koordinator digitalnog marketinga u Victus Grupi te je zadužena za oglašavanje Batak, Leggiero, Torterie Macaron i dr. Njezina stručnost uključuje poznavanje webova, analitike te Meta i Google alata. Osim u Victus grupaciji, Antonija je i višegodišnji edukator na Sveučilištu VERN gdje vodi edukacije iz područja digitalnog marketinga.

Goran Blagus
Goran Blagus
konzultant

Ima preko 25 godina poslovnog iskustva iz poduzetništva, managementa i prodaje. Bio je uključen u razvoj prvih web shopova u Hrvatskoj, a danas se u ECommerce svijetu bavi optimizacijom i razvojem prodajnih procesa temeljene na praksi i psihologiji prodaje. Buyers journey najveći je fokus njegovog sadašnjeg djelovanja, ali efikasno pokriva i područja email marketinga, prodajna pisma, tehnike i vještine prodaje i prezentacija te druge management vještine nužne top i srednjem managementu. Vlasnik je Business Klinike za coaching i poslovno savjetovanje.

Marko Đaković
Marko Đaković
stručnjak za digitalni marketing

Kreativac, poduzetnik, predavač, mentor, glazbenik, predavač i trenutno student Digitalnog marketinga i certificirani Adobe Certified Expert, Tijekom svoje bogate karijere, surađivao je s različitim tvrtkama, uključujući Red Bull, Mastercard, Pannonian Challenge, Orqa, Simone Design i Osječku Pivovaru.

Lari Lenhard
Lari Lenhard
stručnjak za digitalni marketing

Stručnjak za digitalni marketing i entuzijast generativnog AI-a. Zaron u marketinške, a potom i edukacijske vode izvodi 2022. kad se u potpunosti posvećuje širokome spektru marketinških aktivnosti - od contenta i copywritinga do dizajniranja brand identiteta i organiziranja vlastitog networking eventa. Pomaže tvrtkama povećati online prisutnost i vidljivost kroz brendiranje i kreiranje sadržaja.

Darko Mareš
Darko Mareš
video editor

Fotograf poslovnih portreta koji se nakon dugogodišnjeg rada u IT-u vratio prvotnoj struci kao inženjer elektrotehnike - bilježenju i prijenosu digitalne slike te zvuka. Prvenstveno područje rada mu je vjerodostojno predstavljanje ljudi na kameri - u obliku statičnih fotografija i videa. Uvjeren je da ne postoje nefotogenične osobe - samo one koje još nisu otkrile koliko dobro mogu izgledati na kameri.

Mirna Matković
Mirna Matković
poduzetnica

Poduzetnica i osnivačica najveće ženske digitalne zajednice u Hrvatskoj - Ženski RecenziRAJ, vlasnica kozmetičkog brenda Skin Romance i suvlasnica brenda Pink Romance. Po struci magistra hrvatskog i engleskog jezika i književnosti. Njezina zajednica danas okuplja oko 700 tisuća žena, a trenutačno zapošljava šest osoba i 15 vanjskih suradnika.

Marijan Palić
Marijan Palić
stručnjak za digitalni marketing

Stručnjak za digitalni marketing, autor hit-knjige „Atomski marketing“, vlasnik istoimene tvrtke za konzalting u marketingu. Vodio je marketing u jednoj od najbrže rastućih IT tvrtki – Notch, i u vodećoj poslovnoj školi u JI Europi – COTRUGLI Business School. S timom Overtime osvajač je nagrade za najbolji medijski projekt ‒ vođenje digitalne komunikacije tijekom Svjetskoga rukometnog prvenstva u Kataru. Predaje na Poslovnom učilištu Experta i na Akademiji Demosten.

David Peranić
David Peranić
digitalni strateg

Digitalni strateg u Scoreminds, performance marketing & growth consulting agenciji. Njegov fokus je koristiti performance marketing za ostvarenje poslovnih ciljeva. Jake snage su mu Google oglašavanje, SEO, digitalna analitika i oglašavanje na društvenim mrežama. Certificirani je stručnjak za Google Ads i Google Analytics s više od 10 godina iskustva u digitalnom poslovanju.

Neda Pršo
Neda Pršo
UX dizajnerica

UX dizajnerica, virtualna asistentica za tehnologiju i društvene mreže te edukatorica. Vlasnica obrta za usluge iz područja edukacije. Zaljubljenica u poduzetništvo. Najviše ju ispunjava rad s ljudima koji su na početku svoga poduzetničkog puta. Mentorica virtualnim asistentima i kreatorica nekoliko edukacija iz područja korištenja web alata i vještina prezentiranja i poučavanja.

Ena Rajić
Ena Rajić
mag. psych.

Ena Rajić satiričarka je i spoken word pjesnikinja. Diplomirala je psihologiju na zagrebačkom sveučilištu i danas je vlasnica MEDIA SCENE, obrta za video produkciju i edukaciju. U posljednjih 10 godina izradila je preko 300 videofilmova za klijente i vlastite društvene mreže. Izvodi autorski satirično-poetski show “Bez dlake na jeziku”, producira zabavno-edukativne videofilmove te kreatore sadržaja podučava kako da se istaknu u masi.

Andrea Tintor
Andrea Tintor
dipl. nov.

Diplomirana novinarka i PR menadžerica. Već duži niz godina radi kao novinarka za lifestyle portale, održava radionice o osobnom brendiranju, surađuje s poznatim medijskim kućama i sudjeluje u kreiranju projekata za globalno uspješne brendove.

Tibor Trupec
Tibor Trupec
kreativni direktor

Partner i kreativni direktor full-service agencije Kontra te voditelj komunikacijskog odjela. U marketingu je od 2017. U karijeri je surađivao s brendovima iz raznih industrija. Urednik je contenta u agenciji, autor ebooka "Content marketing" te co-host podcasta "DanZaPodcast by Kontra agency". Stručna predavanja drži od 2020. Magistar je novinarske struke s PR usmjerenjem.

Pretplati se i uštedi

Mjesečno
Godišnje

Ili kupi edukaciju

Podijeli