Digitalni marketing važan je za uspješno poslovanje i stvaranje postojanog i jakog brenda. Kroz digitalni marketing možeš se optimalno pozicionirati na tržištu i stvoriti dobar glas među željenom publikom o svom proizvodu ili usluzi.
Online edukacija u 13 modula - 12 online susreta i 1 bonus snimci - donosi ti na jednom mjestu sve što trebaš znati prije ulaska u svijet digitalnog marketinga.
Pridruži nam se i saznaj najvažnije informacije o content marketingu, copywritingu, stvaranju (audio)vizualnih sadržaja te kako ti AI alati mogu olakšati posao.
Kroz edukaciju ćeš naučiti:
Moduli
Predavači
Završila je Odnose s javnošću i online novinarstvo na FPZG. Ima višegodišnje iskustvo u vođenju digitalnih marketinških kampanja, strateškom planiranju i implementaciji digitalnih projekata. Trenutno radi kao Koordinator digitalnog marketinga u Victus Grupi te je zadužena za oglašavanje Batak, Leggiero, Torterie Macaron i dr. Njezina stručnost uključuje poznavanje webova, analitike te Meta i Google alata. Osim u Victus grupaciji, Antonija je i višegodišnji edukator na Sveučilištu VERN gdje vodi edukacije iz područja digitalnog marketinga.
Ima preko 25 godina poslovnog iskustva iz poduzetništva, managementa i prodaje. Bio je uključen u razvoj prvih web shopova u Hrvatskoj, a danas se u ECommerce svijetu bavi optimizacijom i razvojem prodajnih procesa temeljene na praksi i psihologiji prodaje. Buyers journey najveći je fokus njegovog sadašnjeg djelovanja, ali efikasno pokriva i područja email marketinga, prodajna pisma, tehnike i vještine prodaje i prezentacija te druge management vještine nužne top i srednjem managementu. Vlasnik je Business Klinike za coaching i poslovno savjetovanje.
Kreativac, poduzetnik, predavač, mentor, glazbenik, predavač i trenutno student Digitalnog marketinga i certificirani Adobe Certified Expert, Tijekom svoje bogate karijere, surađivao je s različitim tvrtkama, uključujući Red Bull, Mastercard, Pannonian Challenge, Orqa, Simone Design i Osječku Pivovaru.
Stručnjak za digitalni marketing i entuzijast generativnog AI-a. Zaron u marketinške, a potom i edukacijske vode izvodi 2022. kad se u potpunosti posvećuje širokome spektru marketinških aktivnosti - od contenta i copywritinga do dizajniranja brand identiteta i organiziranja vlastitog networking eventa. Pomaže tvrtkama povećati online prisutnost i vidljivost kroz brendiranje i kreiranje sadržaja.
Fotograf poslovnih portreta koji se nakon dugogodišnjeg rada u IT-u vratio prvotnoj struci kao inženjer elektrotehnike - bilježenju i prijenosu digitalne slike te zvuka. Prvenstveno područje rada mu je vjerodostojno predstavljanje ljudi na kameri - u obliku statičnih fotografija i videa. Uvjeren je da ne postoje nefotogenične osobe - samo one koje još nisu otkrile koliko dobro mogu izgledati na kameri.
Poduzetnica i osnivačica najveće ženske digitalne zajednice u Hrvatskoj - Ženski RecenziRAJ, vlasnica kozmetičkog brenda Skin Romance i suvlasnica brenda Pink Romance. Po struci magistra hrvatskog i engleskog jezika i književnosti. Njezina zajednica danas okuplja oko 700 tisuća žena, a trenutačno zapošljava šest osoba i 15 vanjskih suradnika.
Stručnjak za digitalni marketing, autor hit-knjige „Atomski marketing“, vlasnik istoimene tvrtke za konzalting u marketingu. Vodio je marketing u jednoj od najbrže rastućih IT tvrtki – Notch, i u vodećoj poslovnoj školi u JI Europi – COTRUGLI Business School. S timom Overtime osvajač je nagrade za najbolji medijski projekt ‒ vođenje digitalne komunikacije tijekom Svjetskoga rukometnog prvenstva u Kataru. Predaje na Poslovnom učilištu Experta i na Akademiji Demosten.
Digitalni strateg u Scoreminds, performance marketing & growth consulting agenciji. Njegov fokus je koristiti performance marketing za ostvarenje poslovnih ciljeva. Jake snage su mu Google oglašavanje, SEO, digitalna analitika i oglašavanje na društvenim mrežama. Certificirani je stručnjak za Google Ads i Google Analytics s više od 10 godina iskustva u digitalnom poslovanju.
UX dizajnerica, virtualna asistentica za tehnologiju i društvene mreže te edukatorica. Vlasnica obrta za usluge iz područja edukacije. Zaljubljenica u poduzetništvo. Najviše ju ispunjava rad s ljudima koji su na početku svoga poduzetničkog puta. Mentorica virtualnim asistentima i kreatorica nekoliko edukacija iz područja korištenja web alata i vještina prezentiranja i poučavanja.
Ena Rajić satiričarka je i spoken word pjesnikinja. Diplomirala je psihologiju na zagrebačkom sveučilištu i danas je vlasnica MEDIA SCENE, obrta za video produkciju i edukaciju. U posljednjih 10 godina izradila je preko 300 videofilmova za klijente i vlastite društvene mreže. Izvodi autorski satirično-poetski show “Bez dlake na jeziku”, producira zabavno-edukativne videofilmove te kreatore sadržaja podučava kako da se istaknu u masi.
Diplomirana novinarka i PR menadžerica. Već duži niz godina radi kao novinarka za lifestyle portale, održava radionice o osobnom brendiranju, surađuje s poznatim medijskim kućama i sudjeluje u kreiranju projekata za globalno uspješne brendove.
Partner i kreativni direktor full-service agencije Kontra te voditelj komunikacijskog odjela. U marketingu je od 2017. U karijeri je surađivao s brendovima iz raznih industrija. Urednik je contenta u agenciji, autor ebooka "Content marketing" te co-host podcasta "DanZaPodcast by Kontra agency". Stručna predavanja drži od 2020. Magistar je novinarske struke s PR usmjerenjem.