-1024x512.jpg&w=2048&q=75)
Znaš li da čak 95% odluka u B2B kupnji donosi podsvijest, dok racionalni argumenti dolaze tek kasnije?
Na ovoj edukaciji otkrit ćeš što stvarno motivira B2B kupce, kako percipiraju vrijednost i koje psihološke taktike možeš koristiti da bi ih usmjerio prema kupnji.
Saznat ćeš kako povjerenje, strah od rizika i emocije igraju ključnu ulogu u prodajnim procesima te kako prilagoditi svoju strategiju kako bi povećao prodaju.
Što ćeš naučiti?
✅ Ključne psihološke principe koji utječu na poslovne odluke.
✅ Kako kreirati ponudu koja smanjuje nesigurnost i potiče konverzije.
✅ Kako izgraditi povjerenje i dugoročne odnose s kupcima.
✅ Kako koristiti emocije i storytelling u B2B prodaji.
Za koga je ova edukacija?
Za sve koji žele bolje razumjeti svoje kupce, prilagoditi prodajne strategije i donositi bolje poslovne odluke.